Back to school!Shopping!


Assalamualaikum..

Holla moon..Jam menunjukkan 7.55pm..Hari nie kat KB cuaca okeiy, cuma sekarang baru nak start hujan balik. Tak pe, malam kan..Boleh tidur lena! Hehe..

Semalam saya dan my sis pergi shopping barang untuk persekolahan our eldest sis, Arissa..Satu-satunya orang yang still bersekolah dalam rumah nie..Kihkih..Ramai gila orang duk shopping, jem habis jalan kat Kubang Kerian nih..Ingatkan kita jer yang shopping last minit, rupanya segerombongan (betul ke eja?)..Uhuk3..

Kitaorang shopping kat Mydin Mall kat KK nie..senang sikit, semua barang ada..Nak masuk bandar mesti jem gila, dengan budak2 yang lepak kat mall, dengan yang nak shopping, dengan yang nak berdating..Fuhhh..tak da maknanya nak makan roti dengan jam kat tengah jalan tuh.

Kebetulan dekat Mydin Mall semalam, ada buat hari terbuka untuk produk Safi Rania Gold (alaa..nak promote la produk la)..Dan artis jemputan semestinya Rozita Che Wan yang mana merupakan duta produk Safi Rania Gold. Nanti yang tu saya updatekan dalam next entry ye! Ada hot story punya! Hehehe..

Okeiy, jom layankan beberapa keping gambar kami masa kat sana..Jommm!



My princess!! Her name is Aisyah..Comel kan?
Dah rasa macam adik sendiri je..Budak kecik nie anak jiran saya..


Dari kecik ajar buat "peace", so besar2 tak da la nak malu2..hikhik..

..Oldest and Eldest..




Peace shayammm!!


Budak kecik nie pantang nampak benda alah yang bunyi-bunyi nie..terus je nak naik..aduiii..layan je la..


Eldest sys.. Cik Arissa Putri


Comments

Popular posts from this blog

Projek buat dadih

Nasi lemak

Date at Manhattan Fish Market