Kembali senyum

Assalamualaikum..

Holla moon. Masa otw balik dari kerja, terdengar lagu Kembali Senyum by Izwan Pilus.. Tersenyum sorang plak dalam kereta sambil menyanyi nyani.. ^_^ Satu masa dulu, lagu ini menjadi kegilaan dan feveret saya. Suka sangat sebab that time tengah femes dengan cerita Full House. Drama korea nie memang meletup habis masa tu. Masih ingat lagi, dalam laptop dulu penuh dengan lagu-lagu cerita nie..Yang version korea ada, version malay pun ada. Siap buat ringtone lagi tau..Hehe..


First time dengar lagu nie tak berapa faham sangat maksud lirik yang ingin disampaikan. Lepas dengar 2 3 kali baru la faham. Sajer jer tau yang laki nie nak duga kekasih dia..Yang perempuan apatah lagi nangis laju-laju. Ingat bf dia xpercaya kan dirinya. Sweetoo je kan..hehe..


Kalau nak duga si kekasih hati kadang-kadang tu boleh, tapi jangan lah acapkali. Kan tak pasal-pasal diorang bosan plak. Kalau dah start merajuk, mulalah gelabah nak memujuk..Hehe..

"Sengaja hatimu ingin ku duga
Tak terlintas fikiran mencuriga cinta
Ku tahu seputih dingin salju
Itu warna cintamu"


p/s: Dalam hidup, kita selalu di duga dengan pelbagai dugaan dan ujian. Tapi jangan kita sesekali berputus asa untuk bangkit kembali dan terus berjuang, kerana setiap kesulitan dan kesusahan yang kita hadapi pasti akan berlalu dengan hadirnya masa. Letakkan lah kedukaan itu sebagai satu kenangan lalu dan KEMBALI SENYUM.. 


..Kembali Senyum by Izwan Pilus..





Comments

Popular posts from this blog

Projek buat dadih

Nasi lemak

Date at Manhattan Fish Market