Tentang Rasa

Assalamualaikum..Hai Moon!

Baru jer selesai menonton drama Vanila Coklat. Best kan? Sweet sangat2 Izara Aisyah & Amir Asyraf. Memang lovely couple. Tapi part yang tak best, next week diaorang dah start gaduh.Menurut facebook Izara, drama nie tinggal 5 episod lagi. Dalam bulan 3 maybe dah habis dah..Alaaaa..cepatnya.

Lagu dalam citer nie semua best2 kan. Dan yang paling best adalah lagu Tentang Rasa by Astrid! Saya dah jatuh cinta tahap gaban dengan lagu nie. Memang tersangatla indah. Hoping that someday there are someone will dedicate this lovely song to me..Cewaahh..berangan la sangat..^^,

Jom kita layan..

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya



Vanila Coklat drop me here!


Comments

Popular posts from this blog

Projek buat dadih

Nasi lemak

Date at Manhattan Fish Market