Oh result

As Salam everyone,

Sekarang sudah masuk penghujung bulan September. Ini bererti result exam lepas akan di announce kan bila-bila masa sahaja. OMG! Tiap-tiap hari bukak portal student, tapi tak ada pun. Aihhhh..berdebar sih!

Nak dijadikan cerita, masa tengah drive otw pergi beli cendol, saya terima satu mesej dari A.Lie (my brother in law). Suspen aihh..


Oh no! Result exam dah keluar. Time nie ke nak keluar? Time kite menghadap bukak tak ada la plak. Dengan ketidaksopanan di jalan raya, terus call A.Lie untuk mintak check kan result. Tak sabar dah nie nak tau. Dalam hati tak payah cerita la, berdebar gile. Entah-entah kena repeat paper ke aku ni?Arghh..tak sanggup tak sanggup.

"A.lie: Angah, cepat bagi username and password. Nak bukak nih"
"Me : Orait2."
Jeng jeng jeng..(sesungguhnya betul la penantian itu satu penyeksaan yang teramat memeritkan hati dan segala organ dalaman dalam badan)


Portal untuk student OUM


"A.lie: Angah dapat 3.78! Dean list"
"Me: Hahh..betul? betul? betul?"

Alhamdullilah..alhamdullillah...alhamdullilah..Tiada yang dapat diungkapkan selain dari bersyukur kepada Yang Maha Esa. Syukur Ya Allah. Berbaloi rasanya dengan penat lelah study, buat assignment. Time study diploma dulu tak la letih sangat, sempat lagi pergi merayap kat bandar Kuantan. Hehe..Tapi bila study degree ditambah plak dengan kerja, memang terasa kepenatan especially time nak siapakan assignment dan nak buat revision untuk exam. Sometimes, perlu ambil cuti dan menghabiskan masa sehari suntuk di library. Kalau study kat rumah, tak jawab exam la gayanya.

First person yang saya contact semestinya mama! Bukan main excited lagi mama bila saya bagitahu. Tersenyem sorang-sorang dalam kereta. Terima kasih di atas doamu, Mama! :)

Now, I'm excited for my last semester which is start by next Friday. And Insyaallah, I will be grad around mid December this year. Semoga urusan ku dipermudahkan. Amin.


Comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Projek buat dadih

Nasi lemak

Date at Manhattan Fish Market