Monday, October 29, 2012

Aidiladha dan Majlis

As Salam everyone,

Rasanya masih belum terlambat untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semuaaa..Tahun nie abah jer yang korban kat kampung. Insyallah ada rezeki, saya nak buat tahun depan. Raya kali nie ramai betul yang datang kat rumah. Sedara sebelah ma dan sebelah abah. Ma cakap ramai tetamu maksudnya satu rezeki. Jadi, jangan nak merungut2 kena basuh pinggan banyak2..hehe..

Raya ke - 3 semalam, sepupu saya telah selamat melangsungkan pertunangannya, Anis dan Hazim dan juga Majlis Bertandang Abg Amir dan Kak Yan. Alhamdullilah, semoga ikatan ini sehingga ke jinjang pelamin dan menuju Jannah. Insyallah..

Tunggu nak gerak nie..



Sampai je kat rumah Mami, nampak benda nie kat meja depan meja pengantin. 
Cumel gile kan! Apa lagi, snap picture la kejap..



Hehe..bride to be?? Ehem3..



Ambik berkat pengantin tua..hihi..



Arghhh..tak sempat nak posing lagi..



Masuk je kat dalam rumah, jeng jeng..ternampak kek yang sweet gile! 



Cantik kan pelamin nie? Sepupu2 saya decorate sendiri ni tau..girlish gitu..





Menunggu si dia..sweet!



..Anis dan Hazim..



Dari ku untukknya..



Darinya untukku..



Hehe..kami nak jugak!



Aii abah? Groom to be jugak ke? Haha..


No comments:

Post a Comment