Saturday, May 4, 2013

#sayapilihmalaysia#

Assalamualaikum dan hai!

Tinggal beberapa jam lagi untuk semua rakyat Malaysia menunaikan kewajipan mengundi untuk PRU 13. Seriously,  sy sangat berdebar untuk mengundi buat pertama kali nya! Masa PRU 12 sebelum ini, masih belajar kat Kuantan lagi, tak terasa sangat bahang politik dan tak alert lagi dengan keadaan semasa. Sekarang ni, bukan main lagi semangat rasanya. Hehe..Bukan main lagi ramai orang kat jalan time2 nih. Tadi keluar pergi kedai depan tu pun jem jalan. Rasanya malam nie mesti ramai orang berkumpul kat atas2 jalan nih. Sebelum jam 12pm jer ye..Lepas tak boleh berkempen dah tau! 

Untuk bakal-bakal pengundi, jangan lupa menunaikan tanggungjawab anda sebaik mungkin ye! Kalau boleh, jangan la nak taksub sangat sampai bergaduh dan lupa saudara mara. Pilihan masing-masing dan yakin dengan keputusan yang dibuat. Dah nama pun undi itu rahsia. Ye dok? 

Kita Penentu Masa Depan Negara
#sayapilihmalaysia#selamatmengundi#



2 comments: