Yeayy..Its mine!!

Akhirnyaaa...

Selepas berpenat lelah selama satu bulan membuat side income dengan menjalankan perniagaan De Warisan, dapat jugak kami merasa reward untuk diri sendiri..Yeayyyy..cuba teka apakah itu??

Jeng jeng jeng.....!!!!


Yeayyyyy..Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus!!


Pagi-pagi lagi kami-kami turun dengan penuh berkobarnya untuk pergi beli benda alah nie dan dengan penuh kesyahduan mengeluarkan duit..waaaa...gigil tangan time nak bayar beb!! Tab nie kami beli bersama dengan pakej I-Plan plus bukan dengan pakej seperti yang pernah saya nyatakan kat SINI. Pakej I-Plan plus nie lebih murah dan menjimatkan tau..Cuba tengok nie:


Kitaorang pilih pakej yang ke - 2..Untuk permulaan kena bayar RM300.00, dapat free 6000 minit untuk call every month dan untuk bayaran bulanan selama setahun sebanyak RM63.00. Untuk tahun kedua dan seterusnya, bayaran bulanan sebanyak RM 98.00. Salah satu kelebihan Tab 7.0 plus nie adalah kita boleh buat call and message..So, untuk yang suka bergayut telefon itu, disarankan untuk ambik pakej nih. Pakej adalah termasuk charger dan earphone..


Harga untuk Tab 7.0 plus:
        Tab: RM1699.00
        Pakej i-Plus: RM300.00
        Casing tab:RM155.00


Bergetar + bergigil + terasa kesyahduan masa time raya bila menghulurkan duit kat sales tadi..huwaaaa..Tapi at least, berbaloi dan puas hati beb!


Untuk pakej Tab yang lain, korang boleh survey kat CELCOM SMARTPHONES..Jangan lepaskan peluang tau!



..Muka yang excited tahap gaban lepas beli Tab! Haha..

My BIL (brother in law).. ^_^
..Satu-satunya..


Comments

  1. Salam Na, bertuah sungguh Na sbb sebulan buat side income dah dapat tab. Hehehe.. Kak Neeny kerja 10 tahun baru dapat. 10 tahun lepas mana ada tab kan?

    Na, camana nak upload apps? Beli kat market ke? Aduhhh... Mak tak retila...

    Owh ya, kak Neeny beli case dia kat iphonecase.com.my. Murah je.

    http://neenyzarini.blogspot.com/2012/02/happy-10th-anniversary-reward-to-myself.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Projek buat dadih

Nasi lemak

Date at Manhattan Fish Market